Perşembe, Ekim 27, 2005

Bundan sonra neler olacak, onu çok merak ediyorum çünkü her şey bittiğinde yeniden başlayacağız!


Bu kısır döngü içinde ne kadar durursam o kadar huzurlu oluyorum.

Biraz tuhaf hatta uygunsuz bir durum içinde bulunmamı umanlar olsa da ben yolumu çoktan çizdim ve aynı yolda yirmibeş yıldır bıkıp usanmadan yürüyorum.

Bazen adımlarım bir öncekinden daha kısa,
bazen olması gerekenden büyük,
bazen inanılmayacak derecede acıtabilen bir hal alabiliyor.

Çoğunun yaptığı gibi farklı bir yola sapmanın hiç manası yok şu an için. Bunu kalben söylüyorum çünkü yeterli miktarda tecrübe etme fırsatım oldu. O yol yok henüz.

Bu arada hiç mi bir şey öğrenmedim? Tabii ki hayır. Mesela artık yavaş yavaş bazı şeyleri kabullenebiliyorum. Üst kat ile alt kat arasını rahatlıkla çıkabiliyorum. İlkel yanımı nasıl böyle başarı ile sabit tutabildim bilemiyorum fakat canlı yahut cansız her nesneye - içinde kabullenmenin mağduriyetini de barındıran - şu sözleri söyleyebileceğimi biliyorum:

"Her giden gibi sen de
Benden biraz götürsende
"*

Bundan sonra neler olacak onu çok merak ediyorum çünkü her şey bittiğinde yeniden başlayacağız!

NMA, NMANMA, BernardMarx ya da bir başkası... Ne önemi var? Bir şey ölüyor, göremiyor musun?


* Kutsal - "Susuzluğun Geçti mi?"

1 yorum:

denizatı dedi ki...

Aç gözlülüğüme yenik düştüm
Büyük bir iştahla
Sindirmeye çalışırken
Satırları
Fark ettimki
Yoksunluk çekmeye az kalmış
Dur demeli bu gidişe
İştah açıcı kokusunu
Hücre çekirdeklerime kadar çekmek
Ama damağıma yayılmasını geciktirmek
Öyle zor ki
Ne kadar çabalarsam
Sanki o kadar çabuk tükendi
Satırlar
Artık ben de
Yaratıcının kalemine mahkum oldum
Beklemek zorundayım
Diğerleriyle kader ortağıyım
Benim de tüm iplerim onda
Bir kuklası daha var artık
İstediği gibi
İplerini
Çekiştirebileceği
Bir birine dolayabileceği
Yaratılarının bedeli bu
Bizlere
İsteğimizle takılacağımız
Örümcek ağını işleyen
Yeni satırların sabırsızlığı
Herşeyin bitmesini beklemenin sabırsızlığı