Salı, Temmuz 04, 2006

Tesadüf Değil Bunlar

Yine baktım ya bu gece gökyüzüne
Hani "kasvetli, görüyor musun? Bak!" dedim ya
Tesadüf değil bunlar
Bunu sen de biliyorsun

Eş zamanlı üşümeler
Eş zamanlı gülüşmeler
ve dahası...
Bunu sen de biliyorsun


Yine baktım ya bu gece gökyüzüne
Hani "sen de..." dedim ya
Tesadüf değil bunlar
Bunu sen de biliyorsun

Havai fişekler bizi kutlar
Rüzgar bizim için eser
Şehir bizi bekler
Bir arada olmamızı ister

Tesadüf değil bunlar
Bunu sen de biliyorsun

"Hani büklüm büklüm boynunda..." *

* Sezen Aksu

1 yorum:

denizatı dedi ki...

Yine çıktı önüme
Seçmemi bekleyen yollar
Bu sefer hangi yön
Han gi yön
Dedirtecek tesadüf bu
Elimden birşey gelmez
Sola döndüm
Kaldım kamyonun altında
Ne yapılabilirdi ki
Han gi yön
Dedirtecek
Tesadüf olamayacak kadar harika
muhteşem
uyumlu
sonsuz
Han gi yön
Yaşantılarıma bakışımı yönlendirecek
Tesadüf mü değil mi
Hangisi işime geliyor
Hangisi tehdit oluşturmaz benliğime
Hangisi
Seçmeliyim artık birini
Seçimden sonra gelir
Tesadüfler
Değiller
Fukara avuntusu gibi
Hazır mısın fukara
Seçtiğinde yürümeye
Hoşluklar mı nahoşluklar mı
Hangisine kandıracaksın kendini
Tesadüfler
Değiller
Hazır mısın göğüslemeye
Bu sefer
Neyse o