Çarşamba, Ağustos 02, 2006

Bu da Benden Tüm Çarşambalara Armağan Olsun

Bugün günlerden Çarşamba. Nadide ve güzel bir günümüzdür, diğer altısından iyi olmasın. Ne hafta başlangıcı sendromları kalmıştır artık ne de hafta sonuna dair kalp atışları mevcuttur henüz. Çarşafa dolandığı da söylenir bazı yörelerimizde.

Tilki gibi dönüp dolaşıp yine kürkçü dükkanına gelen birisi olduğumu unutmadan başladım bu güne aynen her zaman olduğu gibi. Hatta bugün yataktan zombi misali kalkıp rutin işlerimin üstesinden geldikten sonra üzerimde sokak kıyafetlerim bir daha uzanıverdim yatağıma şöyle bir beş dakikacık daha.

Çıkmaya hazırlanırken o yatağın bana bir bakışı vardı ki sormayın. Bir çekiciliği, bir cazibesi. O yastık sanki gel kafanı üzerime koy der gibiydi. Haliyle ben de bu ısrarlara dayanamadım.

Uykunun kıymetini bilmeyenlerden birisi olduğumu sanıyorum. Tatil zamanı horozlarla yarışırcasına yataktan fırlayan bendeniz nedense rutin günlerde yatağından ayrılırken göz pınarları kaşınan bir mahluka dönüşüyorum.
Bu da benden tüm Çarşambalara armağan olsun.

Hiç yorum yok: