Pazar, Mayıs 27, 2007

Dikiz

Yıllardır aynı mekan içinde tebdile uğraştım
O ise çakırkeyif mekanından beni izledi

Süne süne sunilik içinde
Gözyaşlarımın bile suni bir tuz tadıyla
Yaralarımı yakmaya çalışmasını
O büyük bir irkiliş ve zevk içinde gözledi

Ben onun aslında olmadığına inanmaya çalıştım
Hoş... Meziyet olarak zor biraz

"O ise bir bakışta
Beni örtülerimden
Yalnızca... Yalnızca...
Duygularıyla soydu" *

Mevcudu sabit tutup görüntüyle oynamaya çalıştım
O ise hiç öksürmeden öğütüp yuttu

Güle güle gulyabaniler içinde
Korkularımın Guliver'e bile büyük gelmesiyle
Bedenime sığmaz oluşunu
O büyük bir aşk ve havale içinde gözledi

Ben onun aslında gömülü olduğuna inanmaya çalıştım
Hoş... Meziyet olarak zor biraz

"Ellerinde yaşlı
Zaman demetleri
Daha önce denenmemiş
Yeni bir yol seçti" *

Yok... Olmadı...
Ben onu bir bedene alamadım

* Sezen Aksu "Bir Çocuk Sevdim"

Hiç yorum yok: