Pazar, Haziran 17, 2007

Domuz Vaadleri

bana vaad ettiklerinin
çoğunu gerçekleştiremediler
oysa ben
onlardan
en ufak bir fotoğraf karesi bile
beklememiştim
ben sadece
zihnimi kullandım
zihnim bulandı
toz duman içinde yürürken
yağmurun farkına varamadım
o sırada
tüm domuzlar
oluşan çamurun tadına varıyorlardı
benim aklımda kalan ise
küçük bir kız çocuğu
med cezir misali
ortadan yitmiş domuzların
boş bıraktığı
sokakları
caddelerı
bulvarları
senaryosuna mekan yapmış
oyunlara dalmış
vakit öldürüyordu
kendi elleriyle
zanlı olmaktan korkmadan
bir de kendi diliyle
"Bu da gelir
bu da geçer"
diyerek
belli ki
ona vaad ettikleri de
fos çıkmış

2 yorum:

Celebrian dedi ki...

Spirited away'deki 'Chihiro'dan mı etkilendin?
Konsept çok benzemiş de :)
(İçerik vurucu ve dokunaklı olmuş, her zamanki gibi, 'Bir Mert Klasiği' adeta...)

NMA dedi ki...

Kızılay'da gördüğüm üstü başı yırtık, yüzü kir pas içinde olan, gecenin saat 23'ünde bile oyun oynamaya çalışan bir sokak kızından etkilendim...