Pazar, Ağustos 19, 2007

Mezbaha


Sonu en baştan belli olan bir oyunu oynadım
Ne kadar ileri gidebileceğim
Ne kadar geriden geleceğim
Bir bir anlatılmıştı oysa ki
Bana sadece
Aptal mimikler
Sahte renkler eşliğinde
Oyunumu sergilemek kalmıştı

Zaten püre olmuş yüreğim...
Daha ne kadar incitebilirdim ki
Zaten büzülmüş gözlerim...
Daha ne kadar yağdırabilirdim ki

Kaç kere o mezbahaya davet edildim
Replikleri silinmiş nazik çocukların
Kurallara uygun olarak doğrandığı...

Kararı en baştan verilmiş bir ayrılığı yaşadım
Ne kadar romantik olabileceğim
Ne kadar alttan alabileceğim
Bir bir kurgulanmıştı oysa ki
Bana sadece
Ucuz replikler
Sahte bakışlar eşliğinde
Oyunumu sergilemek kalmıştı

Zaten boynumdan düşmüş başım...
Daha ne kadar döndürebilirdim ki
Zaten apaçık kalmış göğsüm...
Daha ne kadar yarabilirdim ki

Kaç kere o mezbahaya davet edildim
Yalan dolana bulanmış duyguların
Kurallara uygun olarak sonlandırıldığı...

Hiç yorum yok: