Cumartesi, Mayıs 22, 2010

İşte Bu Yüzden Elveda Sana

Sorun değil.
Ne de olsa bu benim yalnızlık yüzüm, eski dostum, payidar. 
İşte bu yüzden elveda sana.

Gece temiz... Baktım ben.
Yıldızsız temiz.
Ne düşen var, ne kalan.
Kararsızlık yok.
İşte bu yüzden elveda sana.

Herkesin bir eseri olacak diye değil.
Birisinin defterine bir iki kelime girmek de yeter.
Öyle ya da böyle.
Görüyorsun ya... Her şeyin bir avuntusu var.
İşte bu yüzden elveda sana.

Duru su kendine duru.
Beni bana arı diye yutturmaya yetmiyor.
Nemrut.
Ketum.
Bir söz, bir ses yok.
İşte bu yüzden elveda sana.

Her sayfa kirlenir.
Her renk solar.
İşte bu yüzden elveda sana.

Apple Of Sodom by Marilyn Manson  
Download now or listen on posterous
Apple Of Sodom.mp3 (6301 KB)

Posted via email from Burada Başlayan::Burada Biter

Hiç yorum yok: