Pazar, Haziran 20, 2010

Parmakları Pastel Boya Olan Çocuk

Duydum, fısıldarken, yine her zamanki gibi uyuklarken.

Ağzından döküldü sözcükler... 

Az önce, 
Az önce sen bana "hissettiğin gibi boya" dedin:
"Nasıl hissediyorsan öyle boya

Unuttun mu?
Parmaklarım pastel boyadan benim,
Mum boyadan...

Boyamam mümkün değil artık hissettiğim gibi,
Biraz serçe, biraz yüzük kaldı.
Az kullanmışım yahut kullanamamışım.

Nelere muhtaç insan.
Tuhaf.

İşaret parmaklarımla boyamak istedim, yine isterdim,
İşaret parmaklarım tükendi çoktan
En çok onları tükettim...

Tükettim,
Onlar kırmızıdan ve siyahtandı...

  
Download now or listen on posterous
Bana_Bir_Masal_Anlat_Baba.mp3 (9492 KB)
"Yine bir yolunu buluruz"
Yine boyamaya devam ederim ben.
Yine boyamaya devam ederim.
Yine boyamaya devam ederim.  

Posted via web from Burada Başlayan::Burada Biter

Hiç yorum yok: