Cumartesi, Ekim 16, 2010

Gibi

HIDE AND SEEK 2D [Holga 120 CFN]

Ne sen benim dünyama renk kat
Ne de ben senin dünyandan renk çalayım
Oturalım birbirimizin omuzlarına
Melekmişiz de insan olmuşuz gibi
Dün varmışız da bugün yokmuşuz...

Ne sen gerçeği görmekten kaçın
Ne de ben hayal kurmayı bırakayım
Silelim birbirimizin suratlarını
Resimmişiz de tuval olmuşuz gibi
Dün çocukmuşuz da bugün büyümüşüz...

Ne sen beni önemliymiş gibi göster
Ne de ben sana muhtaç olayım
Bilelim birbirimizin gerçeklerini
Duvarmışız da yerle yeksan olmuşuz gibi
Dün parlamışız da bugün solmuşuz...

Ne sen benim ardımdan yürü
Ne de ben sana bağ olayım
Duralım birbirimizin uzaklarında
İyiymişiz de kötü olmuşuz gibi
Dün cesetmişiz ve bugün çürümüşüz...

Posted via email from Burada Başlayan::Burada Biter

Hiç yorum yok: