Salı, Mayıs 02, 2006

Deli

Ben seni ararken
Nedensiz yere bir avcıya kaçtın
Kalbini incitmeden taşırken ben
Onu avcının hançerine bıraktın
Bir aynanın yansıttığına inananların
Bir yolun yolcusu olanların
Oyuncağı oldun sen

Söyle bana
Kim bu denli hoyrat davrandı sana?
Bu kötülük, bu şer, bu masal
Oyuncular arasında bir yer aç bana
İmkanın varsa








Sessiz ve erkenden
Uçsuz bir deliğin ağzından düştün
Zamanı sana söylerken ben
Sen daha fazla kapı aradın
Geç kalanların telaşlarının
Duvarların üzerinde oturanların
Oyuncağı oldun sen

Dil dök önümde
Kim bu denli aceleci davrandı sana?
Bu tövbeler, bu heves, bu tat
Roller arasından bir replik at bana
Tabii imkanın varsa

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ölen şeyleri ben gördüm :) o arkadaşa acıyorum. kim bilir belki de şu aralar vitrinde baklava olduğu günleri özlüyordur :))