Pazar, Aralık 24, 2006

Ortaya Koyduğum Esere Bir Bakın

"Ya bir zamanlar bildiğin tüm dünya
ayrıntılı bir rüyadan ibaretse?" *


Üzerimi örtecek yeni bir kıyafet buldum
Halis organik
Halis ten33

Yeni bir beden de diyebilirsin
Hatta yeni bir et
Yeni bir protein yığını hatta

Başlangıç olacağını kestiremedim
Bu nedenle bitişi farkedemedim
Ortaya koyduğum esere bir bakın
Göz göze gelirim diye irkiliyorum

Atıl durumda kaldığımdan mıdır nedir
Çoğu kez sıfırlamayı istemem
Binlerce yenidoğan varken
Kendimi hala "tek" hissetmem

Başlangıç olacağını kestiremedim
Bu nedenle bitişi farkedemedim
Ortaya koyduğum esere bir bakın
Göz göze gelirim diye irkiliyorum

Rüzgara, denize ve martıya el açtım
Saf dostluk
Saf duygular33

Yeni bir boyut da diyebilirsin
Hatta yeni bir kural
Yeni bir umut yığını hatta

* Nine Inch Nails, 'Right Where It Belongs'

Hiç yorum yok: