Pazar, Aralık 10, 2006

Salak

AŞAĞIDAKİ SATIRLARI
HAYATIMA GİRMİŞ OLAN TÜM SALAK İNSANLARA
VE
BANA YAPTIDRIKLARI TÜM SALAK ŞEYLERE
İTHAF
EDİYORUM...

"Sevdiğim zülfünü kimler tarıyor?" *
"Ağzını ve burnunu kimler kırıyor?"


"Kasap oğlan" olup dilimle nice yürekler doğradım
Kor gibi yanan parmaklarımla "ora"ları ve "bura"ları dağladım
Geceleri bir ümit belki gelirler diye fezaya odaklandım
Bir de baktım benimkilerin yolu arpayı bile bulamamış

"Korkuluk" olup istifra bulaşığı vücudumla nice mideleri kaldırdım
Hayatı otuz iki diş dışarıda yaşayanlara endişe bağışladım
Aynaları bir ümit değişik yansıtmasını öğrenirler diye bantladım
Bir de baktım benimkilerin çifteleri pek bile olamamış

Sittin sene beklesen, bekleseler, bekleseniz
Bi daha göremezsin, göremezler, göremezsiniz benim gibisini


ŞEREFE VE "ŞEREF"İNİZE...

* Muallim Ahmet Feyzi, 'Gülşen-i Hüsnüne'

Hiç yorum yok: