Pazar, Şubat 25, 2007

İhtimal


















"Biz ne düğünler gördük, ne eğlenceler, ne fasıllar...
Ama artık biraz da ağlama ve ağıt vakti..."


İki resim arasındaki yedi farkı görebiliyor musun?
Bana sorarsan...
Ortada iki resme ait bir fikrin bile yok

Her sorunu hesaplayarak çözebiliyor musun?
Bana sorarsan...
Ortada hızla çoğalacak bir sorunun bile yok

Tutkal ile yarık yüreğini tutturabiliyor musun?
Bana sorarsan...
Ortada ızgarası yapılabilecek bir yüreğin bile yok

İki elin olmadan da kavranabiliyor musun?
Bana sorarsan...
Ortada kavranacak bir şeyin bile yok

Marifetlerini mübalağa ile sunabiliyor musun?
Bana sorarsan...
Ortada en ufak bir marifetin bile yok

Aklını kullanmadan akıl verebiliyor musun?
Bana sorarsan...
Ortada kayda değer bir aklın bile yok

Lekelerini ön yıkama yapmadan çıkarabiliyor musun?
Bana sorarsan...
Ortada göçenlerin dudaklarını uçuklatacak bir leken bile yok


















"Aslında her varlık ile paylaştığımız temel bir kavram var:
Adına zaman dedikleri..."

Hiç yorum yok: