Pazar, Şubat 11, 2007

Sadece


Çocukları zamanında nasıl taşıdıysanız
Beni de öyle taşıyın
Beni de kullanın
Beni de koparın

Sadece düşlerde yaşayan bir kahramansam
Bana nasıl güvenebilirsiniz ki?
Nasıl medet umabilir?

Sadece kendime ait kumdan kalelere
Kral ya da kraliçe nasıl olabilrsiniz ki?
Nasıl yönetebilir?

Çocukları zamanında nasıl ağlattıysanız
Beni de öyle ağlatın
Beni de unutun
Beni de kanatın

Sadece kendine ait umutları olan bir varlıksam
Bana nasıl yardım edebilirsiniz ki?
Nasıl gönül sunabilir?

Sadece avuntularda saklı yalanlarıma
Ortak ya da karşıt nasıl olabilirsiniz ki?
Nasıl doğrulayabilir?

Çocukların ham yüreklerini nasıl üzdüyseniz
Beni de öyle üzün
Beni de sunun
Beni de susturun

Sadece aydınlığı karartan bir ışıksam
Beni nasıl aydınlatabilirsiniz ki?
Nasıl ortaya çıkarabilir?

Sadece sırları taşıyan bir bulutsam
Beni nasıl yağdırabilirsiniz ki?
Nasıl isteyebilir?

Hiç yorum yok: