Pazar, Mart 11, 2007

Yüksek Çözünürlükte Bir Farkındalık

"Bildiğim herkesi en sonunda
öteye savuruyor..."

Tabiat ana ne zaman avutur,
ne zaman doyar?
Ne zaman atrofi ile tanışır
tabiat ananın kumaşı?
Sentetik bağlılığımızı mı kıskandı yoksa?

Gözümün önünde beliren
Tüm güzellikleri silmeye meyilli yaratıldığı belliydi oysa
Elmaya elini uzattığında vurmalıydım onu
Neticede bir yılan
Ne kadar çekici olabilir ki?

Yüksek derecede üzülüyorum
Üzüyor beni
Üzüyor beni kör olasıca
Elleri kopası
Saçları dolaşası
Gözleri kör olası
Kemikleri kaynayasıca
Elmaya elini uzattığında vurmalıydım onu
Beni koparmaya çalıştığı
Sereserpe ortadaydı...

Tabiat ana ne zaman avutur
Ne kadar ile doyar?
Yine farklı farklı taktikler
Yine bağlarımı zedeleme girişimleri

Amma velakin
Bu defa dikişim sapasağlam
Öyle böyle değil:
Yüksek çözünürlükte bir farkındalığım var
Sıkıysa bu defa doymak için
Beni seçsin...

Hiç yorum yok: