Cumartesi, Nisan 28, 2007

21:44

21:44. Basit bir Perşembe akşamı.
Boğazımda hafif bir tahribat.
Yutkunmamla beraber gelen kan tadı.
Duymadığım şeyleri duyar oldum,
Görmediğim şeyleri görür...
21:45. Hala basit bir Perşembe akşamı.
Bir hiç uğruna kulakları çınlayan
Binlerce iç güveylerinin uğruna
Gülmediğim şeylere güler oldum,
Ağlamadığım şeylere ağlar...
21:46. Basit bir Perşembe akşamı dedim ya.
Pazarı geçtim ulu orta et satar olmuşuz
Deri, kemik, ruh ve kan, her şey dahil
Yemediğim şeyleri yer oldum,
İçmediğim şeyleri içer...
21:47. Perşembe işte.
Çarşamba'dan sonra.
Cuma'dan önce.
Küsmediğim şeylere küser oldum,
Silmediğim yazıları siler...
21:48. Az sonra 21:49 olacak. (ve daha sonra 21:50)
Yeni bir yıla girer gibi
Ya da bir ölüyü defneder gibi
Kutlamak, neyi, kimin uğrunda?
Bilmediğim yerlere gider oldum,
Bilmediğim yerlerden gelir...

2 yorum:

Celebrian dedi ki...

Hımmmmmmm....
Ne denir ki şimdi buna, hayat beklenmedik sürprizlerle dolu, hazır mısın demeden en olmadık duygu, düşünce ve olayın kucağına itiveriyor kurbanını...
Yapılabilecek tek şey tetikte olmak daima, olanaksızı ummak ve yumrukların sıkılı beklemek, bir gün her şeyin daha anlaşılır olacağı anı...

NMA dedi ki...

ve her gün ayın doğuşu ile bir defa daha yüzünün düşüşünü aynada görmek, bir gün için daha umutlara uzanmak...