Pazar, Eylül 23, 2007

On8


Elimde olsaydı eğer seni de göndermezdim
Onun da gitmesine
Diğerinin de yitmesine
İzin vermezdim
Ama bir şekilde, nedensiz yere,
Benden hazzetmiyor
Direttiğim kadarını elimden alıyor

Elimde olsaydı eğer akorlarımı kendim seçerdim
Altyapımı oluşturan her bir notayı
Şu halimle
Beni dinlemiyorlar çünkü
Dediklerim bir bir çıktığında ise
Geri dönüp teşekkür edecekleri yerde
Benden kaçıyorlar

Elimde olsaydı eğer seni de ikna ederdim
Senin de benim gibi kışı sevmeni sağlardım
Onu da ikna ederdim
Diğerini bile...
Taşıtlara hol ışıklarını yaktıran
Karanlık kış günlerini sevdirirdim
Belki...

Elimde olsaydı eğer kullanıldığını gösterirdim
Bedeninin, ruhunun ve bilginin
Hava boşluğunda ağlamanı görmektense
Denizin dibinde bağırmanı isterdim
Boynundaki damarlar belirene dek
Daha fazlası belki de
Belki...

Elimde olsaydı eğer çoğu şeyin yalan oluşunu izletirdim
Senin bile, onun da, diğerinin de...
Kafamda yarattıklarım biliniyor çünkü
İçeri doğru uzayan bir yol var bende
Sırf sen de gitmeyesin diye
O da, diğeri de
Bilene inat

Elimde olsaydı eğer geriye dönmek isterdim
Başlangıcı uzun tutmak
Elimden tutanlara uzun uzun bakmak
Seni tekrar ilk kez görmek
Onu tekrar ilk kez görmek
Diğerini tekrar ilk kez görmek
Belki...

Elimde olsaydı eğer sana bir sır verirdim
Ona daha başkasını
Diğerine bir başkasını
Sahip olduklarımı koruyabilmek isterdim
Alacak yine biliyorum
Aç gözlü oluşunu defalarca kakmak isterdim
Bir ihtimal... Gerçekse...

2 yorum:

Celebrian dedi ki...

Çok güzel yazmışsın, eline diline zihnine sağlık :)

NMA dedi ki...

Beğendiyseniz ne mutlu bana... Bu defa tazyikli döktüm azıcık içimi ;)

Bu arada... Artık yeni şiirlerinizi ve denemelerinizi bekliyoruz... Işığı doğurun artık...