Pazar, Eylül 30, 2007

Yırtık Yürekler


Ağlama özürlü oluşumu bağışlayın siz
Ya da bağışlamayın, boşverin gitsin...
Ağlayanları izledim hep
İmrendim
Savaşmayı bile başaramadım ya
Bir adım attım, üstüme geldiniz
Savaşanları izledim hep
İmrendim
Yırtılan yüreklerin tanrısıyım belki de
Belki onları da ben yırttım
Belki bir yığın daha yırtabilirim...
Vakit çok geç artık
Alternatif olan ben miyim
Yoksa ürettiğim yollar mı var aslına sadık olmayan
Eserleri ben mi harap ettim
Yoksa ana baba ve kırk harabeler miyim
"Şarkılardan dolayı çevreye verdiğim rahatsızlıktan ötürü..." *
Gerisini siz bilirsiniz
Canınız nasıl isterse öyle tamamlarsınız
Vakit çok geç artık
Tüm hamlelerim arasında en çok,
En çok geriye attıklarımdan zevk aldınız
Sorularınızı dinledim hep
Dinledim
Soru sormaktan bıktığınızda
Parmaklarımla borularınızı tıkayasım geldi
Yitirmeyi istedim hep
Bir iki çırpınış sonrasında

Masallarınız bitti artık
Çocukları bile uyutamıyorsunuz
Karanlıkta bile göremiyorsunuz
Aciz yaratıklarsınız
Yırtık yüreklerimle ben
Sizi izliyorum...


Hiç yorum yok: