Pazar, Ekim 14, 2007

Karşıma Çıktığında Bir Daha Deneyelim


Söndüreceksen yine ışıkları
Ne anlamı var şimdi hoşnut olmanın
Yine kendine eğdirteceksen boynumu
Ne anlamı var şimdi omuzlarımın üstünde başım?
Gözlerim görmüyor ya seni zaten
Kulaklarım da duymuyor
"Onlar" öyle söylüyor
Ben gülüp geçiyorum

Eğer hala inatçıysan
Hala gülüyorsan
Karşıma çıktığında bir daha deneyelim
Bakalım neler olacak

Ben kendi köşemde
Yara varlığında üşüşen hücreler gibiyim
Sanki elli gözüm var
Ellisi de benden bağımsız
Neler de gördürüyorsun onlarla bana
Neler de biliyorsun

Kendi köşemde boyalarımla gizlenirken
Saldıracaksan yine üzerime
Ne anlamı var şimdi sadık olmanın
Yine kendine eğdirteceksen boynumu
Ne anlamı var şimdi omuzlarımın üstünde başım?

Bir kez daha söylüyorum
Tüm kozlarım elimde
Say desen sayarım
Söv desen söverim

Eğer hala yaratıcıysan
Hala deniyorsan
Karşıma çıktığında bir daha deneyelim
Bakalım neler olacak

4 yorum:

Celebrian dedi ki...

Biraz acıklı, boyuneğiş sende alışılmadık duruyor, sonuna kadar direnişin ve karşıtlığın herkesin olağan karşıladıklarına o kadar kazınmış ki gözüme DNA'nda ,senden bu tarz kelime dizilimleri doğuya bakmama neden oluyor merakla acaba güneş batıyor olabilir mi diye?

NMA dedi ki...

Ben değilim aslında bu defa. Ne ben, ne NMA, ne NMANMA, ne de BernardMarx. Bu defa farklı bir varlığın dili oldum...

Ama yine de güneş batıyor. Herkes ne yapacaksa yapsın... Eğer hala yapılacak şeyler ve heves kaldıysa...

Celebrian dedi ki...

...ve kalp çarptıkça kafesinde,hevesi bitmez beşerin, çünkü bitmemeli...

NMA dedi ki...

...kalp çarpar zaten kafesinde, hiç iplemez beşeri... Batsa da güneş, iplemez, çarpacaksa çarpar...