Çarşamba, Temmuz 02, 2008

Y.O.K.


Hep öyle kalmak istedim
Beceremedim


Artık uyuduğumda
Yerimden kaldıran yok
Omzumu tutan
Beni tutan
Ayrılan parçalarımı
Kaybetmemek adına
Beni tutan yok

Derim yüzüldüğünde
Yaşımı silen yok
Yankısını gideren
Üfleyen
Canımın en içini
Acıtmamak adına
Beni silen yok

Artık uyandığımda
Alnımı sıvazlayan yok
Yanağıma nefes veren
Beni seven
Yalnız yanaklarımı
Islatmamak adına
Beni öpen yok

Hep dudaklarındaki fazla nemi
Atmak istediklerinde öptüler

İçten olmayı beceremediler

1 yorum:

pantha rei dedi ki...

"Ne yapsan olmuyor gözüm
Terk etmiyor bizi hüzün
Bir macera yaşamak dediğin
Küçük zamanlar harmanı
Sevildiğin, üzüldüğün

Hatırlanmaktan ibaret
Hatıralar nihayet
Tesellisi çok zor sözün

Ne gemiler yaktım
Ne gemiler yaktım
O kadar yandı ki canım
Sonunda karşıdan baktım
Ne göreyim kendime yıldızlardan daha
uzaktım

Bu kızı yeniden büyütmeliyim
Kor ateşlerde yürütmeliyim
Değirmenlerde öğütmeliyim
Farkındayım
Farkındayım
Kazanmalı, kaybetmeliyim
Aşk uğruna harp etmeliyim

Kendini seçemiyorsun
Bırakıp kaçamıyorsun
Yazmadığın bir hikayede
Uzun ya da kısa vadede
Az biraz keşfediyorsun

Öteki olabilmeyi
Yerine koyabilmeyi
Geride durabilmeyi öğreniyorsun"