Salı, Haziran 16, 2009

Her Gün... Yoksun...

her gün
kendimi arabaların altlarına atıyorum
tren raylarına yatıyorum
deniz kabuklarını kulaklarıma dayıyorum
yoksun...

her gün
10'dan 0'a kadar geri geri sayıyorum
mumları yakıp yakıp üflüyorum
anahtarları paspasın altına bırakıyorum
yoksun...

her gün
bir önceki günden daha farklı olmak için çalışıyorum
bir sonraki gün geri sararım diye düşünüyorum
çöp kutularını birer birer eşeliyorum
yoksun...

her gün
Ay'ın hallerini resmediyorum
baş parmağımla Güneş'i tutuyorum
yedi defa nefes verip bir nefes alıyorum
yoksun...

her gün
saçlarımı diplerinden kesiyorum
dişlerimi gıcırdatarak bekliyorum
saati parmaklarımla geri alıyorum
yoksun...

her gün
filmleri sondan bir önceki sahnelerinde durduruyorum
plaklarımı tırnaklarımla çalıyorum
ıslak zemin üzerinde tepiniyorum
yoksun...

her gün
doğaçlama repliklerle mutlu oluyorum
tutamayacağım sözlerden şarkılar yapıyorum
yeniden konuşacakmışım gibi öksürüyorum
yoksun...

Hiç yorum yok: