Cumartesi, Kasım 26, 2005

Bayılıyorum, Bitiyorum, Müthiş Bir Haz Alıyorum


Bazıları hala daha zeki olduğumu kabul etmekte zorlanıyorlar...
Kabul edin artık, sizden çok daha zekiyim.
Evet, siz, varlıklar, sizden çok daha zekiyim.
Bu konuda maalesef alçak gönüllü olamayacağım.

Bu kadar basit, bir o kadar da narsist bir durum bu

Bazıları hala daha başarılı olduğumu kabul etmekte zorlanıyorlar...
Kabul edin artık, sizden çok daha başarılıyım.
Evet, siz, fikr-i-sabitler, sizden çok daha başarılıyım.
Bu konuda maalesef tevazu gösteremeyeceğim.

Bazı şeyleri karşılaştırmak, kıyaslamak için bazı şeylere sahip olmak gerekir



Eğer bir kıyaslanmaya maruz kalmıyorsanız,
Ya da bu durumların sayısı az ise
Bilin ki sizin farklı ya da fark yaratabilecek bir yönünüz yok demektir.

Adınız ne kadar fazla telaffuz ediliyorsa,
Ne kadar fazla kıyaslanıyosanız... İşte işin bu kısmına bayılıyorum,
Bırakıyorum onlar beni kıyaslaya, çekiştire, kıskana dursunlar.
Bayılıyorum, bitiyorum, müthiş bir haz alıyorum.

Ben bunları 25 senedir yaşıyorum, ya siz?

Hiç yorum yok: