Perşembe, Eylül 21, 2006

"Bir Dünya ki Haklı Haksız Karışmış"



'Yaz dostum:
"Güzel sevmeyene adam denir mi?"

Yaz dostum:
"Selam almayana yiğit denir mi?"

Yaz dostum:
"Altı üstü beş metrelik bez için..."

Yaz dostum:
"Boşa geçmiş ömre yaşam denir mi?"

Yaz tahtaya bir daha, tut defteri kitabı
Sarı çizmeli Mehmet ağa bir gün öder hesabı

Yaz dostum:
"Yoksul görsen besle kaymak bal ile"

Yaz dostum:
"Garipleri giydir ipek şal ile"

Yaz dostum:
"Öksüz görsen sar kanadın kolunu"

Yaz dostum:
"Kimse göçmez bu dünyadan mal ile"

Yaz tahtaya bir daha, tut defteri kitabı
Sarı çizmeli Mehmet ağa bir gün öder hesabı

Yaz dostum:
"Barış söyler, kendi bir ders alır mı?"

Yaz dostum:
"Su üstüne yazı yazsan kalır mı?"

Yaz dostum:
"Bir dünya ki haklı haksız karışmış"

Yaz dostum:
"Boşa koysan dolmaz, dolusu alır mı?"

Yaz tahtaya bir daha, tut defteri kitabı
Sarı çizmeli Mehmet ağa bir gün öder hesabı' *

* Barış Manço, 'Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'



Hiç yorum yok: