Perşembe, Eylül 07, 2006

Üzgün Değilim


"İstediğiniz bu muydu?
Karşılık olarak alacağınız işte bu.
Tüm yaşamlarınızı bu boka döndürdünüz
Beni hiç kabul etmediniz ya da bana adil davanmadınız
İnandıklarım ve kuşandıklarım için beni suçlayın daha
Kendinizi batırdınız ve malum koyunlarınızı yetiştirdiniz
Ancak kurumuş ve çürük ekinleri biçersiniz...

Bana kendim olabilmem için bir şans tanımadınız
Yahut salt olabilmek için kahrolası bir şans
Ama size göstermem lazım:
Rol yaptığınızı,
Ve sizi basit bir delik ile yok edeceğimi...

Benden nefret eden dünya alacağını aldı artık
Lakin şimdi ben tamamen kontrolü ele aldım

Bunu yapmamı gerçekten çok istemiştiniz
Öyleyse şimdi sizden sadece kralı öldürmenizi istiyorum

Ve üzgün değilim, hiç de üzgün değilim
Tüm bu olanlar hak ettiğiniz yegane şey"

Marilyn Manson'un King Kill 33 adlı şarkı sözünü kendimce çevirdim
Afiyet olsun

Hiç yorum yok: