Salı, Eylül 05, 2006

Nasıl Buraya Geldim?



















Beyaz bir tavşan görsem
Düşsem peşine
Elime bir1 iki2 sayı verseler
Dünyayı hiçe saysam
Kurulu bir saat bu belli
Yazılı kurallar topluluğu

Nasıl buraya geldim?

Basit birkaç yöntemi var
Özenerek uygulamak lazım
Uzun sürecek belli
Yavaş... Yavaş...

Nasıl buraya geldim?
Yuvama nasıl dönebilirim?

Anahtar deliğinden görebilsem
Gözüm feda olabilir hatta
Elime bir iki renk verseler
Dünyayı berduş yapsam
Sonu bozuk bir masal bu belli
Dölü bozuklar topluluğu

Nasıl buraya geldim?
Yuvama nasıl dönebilirim?
Nasıl ürkütücü bir hayvan bu?

Ruhumu doyuran bir kavramı var
Gererek uygulamak lazım
Uzun sürecek belli
Yavaş... Yavaş...

Nasıl buraya geldim?
Yuvama nasıl dönebilirim?
Nasıl ürkütücü bir hayvan bu?
Olmak istediğim yerde miyim?

Hiç yorum yok: