Pazar, Ekim 01, 2006

Belirsizlik Kuramı Bölüm 1: Yaradılışın Latifesi Sorular


Günümün yarısını dimağım açık,
Diğer yarısını bulanık geçiriyorum
Bazen bu durumdan şikayetçi,
Bazen berhüdar oluyorum

Elden fazla bir şey gelmiyor aslında
Fare bu ne de olsa...
Kuyruğunun girdiği yere giriyor.
Ama ben farelerimi bunun için eğitmedim.

Patırtı yüzünden bazı bazı sendeliyorum
Gürültü o kadar net ve yoğun ki
Sessizlik bile sesin ta kendisi artık
Bu duruma kendimi her an alıştırıyorum

İnsanoğlu olarak doğanın gizemini bir bir çözüyoruz ya...
Matematiksel, fiziksel, kimyasal ve biyolojik açıdan
Çelişkiye rastaldığımda bu vakitler
Bunlardan biri olduğumu hatırlıyorum

Ellerimi orta ve yüzük parmaklarımdan
Tam ortalarından ikiye böldüğümde,
Doğradığımda neler olabilir?
Hep bu tarz sorular soruyorum

Hep "İnsanlığı aradım insan gölgelerinde" *
Bir gün bulabilmek için çabalıyorum

* Zeki Müren, İnsanlığı Aradım İnsan Gölgelerinde

Hiç yorum yok: