Cumartesi, Ekim 07, 2006

Belirsizlik Kuramı Bölüm 3: Dil Ve Beyin Çelişkisi


Çok konuşmanın bedeli çok zamandır ağır
Çok konuşanın dilini içine sokmasını iyi bilirim BEN
Çok konuşarak çok iş yapacağını sananlara
Çok çeşitli cevaplar vermesini çok iyi bilirim BEN

O diller uzadıkça
Kökünü açığa çıkartmak gerekir
Dil bu pürüzsüz olmasını beklemek gereksiz
Kemiğini reddeden bir nesnedir


Çok düşünmenin bedeli ağır olmasa da
Benden fazla düşünebildiğini zannetiklerimin
Beyinlerini de görmek isterim BEN
Beyin fiziksel bir temsilci
Hayal gücü asıl kıstas
Meydan okumaya gerek yok aslında
Sahibi de BEN
Sahiplenen de BEN

O beyinler kıvrımlaştıkça
Tümünü açığa çıkartmak gerekir
Beyin bu büyüleyici olmamasını beklemek anlamsız
Açıklanmayı reddeden bir nesnedir

Hala dil ve beyin ilişkisini kuramayanlardansanız
Afiyet olsun!

Hiç yorum yok: