Cuma, Ocak 19, 2007

Dört Kök Elde: Kaldı Zefir


Bir kadını yalnız bıraktığımdan mıdır
Hoyrat bakışları denizin bana
Gereğinden fazlasını yaptığımdan mıdır
"4 gün 4 gece"* ağlamam
Yağmurun "4 gün 4 gece"* sürmesi

Neye inat, neye daim endişem?
Doğan güneşin başının dönük oluşu?
Neye işaret?
Kapalı kalmış kitaplar arasında
Kendime bir yer buluşum
Öpmediğim kadehlerin kenarında
Dudak izlerimi görüşüm

Bir yalana alet oluşumdan mıdır
Sert vuruşları rüzgarın bana
Gereğinden fazlasını aldığımdan mıdır
"4 gün 4 gece"* ağlamam
Yağmurun "4 gün 4 gece"* sürmesi

"4 gün 4 gece ağladım ben
4 gün 4 gece yağdı yağmur
Yaşlarımı saydım içimden
Hiç haber yok ki senden
4 gün 4 gece bekledim ben
4 gün çıkmadım hiç evimden
Uyur gibi yapınca...
Acım diner mi sence?
Artık gel neredeysen
Bu uğursuz yağmur dursun
Artık gel neredeysen
Bu yürek huzur bulsun
4 gün 4 gece ağladım ben
4 gün 4 gece yağdı yağmur
Yaşlarımı saydım içimden
Hiç böyle olmadım ben
4 gün 4 gece bekledim ben
4 gün çıkmadım hiç evimden
Ölür gibi yapınca...
Acım diner mi sence?"*

* Aylin Aslım, '4 Gün 4 Gece'

2 yorum:

Celebrian dedi ki...

Hep demişimdir hala da diyorum , Aylin Aslım'ın bu şarkısı gerçekten çok başarılı, senin eklentinle de güzel durmuş!

NMA dedi ki...

Güzel şarkı dediğin gibi
Güzel sözler
Güzel bir yorum
Güzel bir kahvenin içine
Atılan 1 küp şeker tadında
Benim eklediklerim işte