Pazartesi, Ocak 08, 2007

... Sanıyorsun?

bendegeldimaşkabenimkibirbaşkanegüzellergördümakşamdansabaha

Artan da bir...
Azalan da...
Yarım olsa da tadı aynı...
Bütün olsa da...

Kabuğumdan bir parça deri kalktı diye...
Pes eder miyim sanıyorsun?

Us da zor...
Gönül de...
Karar verse de sonuç aynı...
Vermese de...

Ruhumda bir delik açıldı diye...
Teslim olur muyum sanıyorsun?

En çok ayrılanları sevdim ben
Cesur kadınları mesela
En çok zor olanları tercih ettim
Bir sonrakinin ardındaki dalgaları mesela

Rüya da bir...
Gerçek de...
İnansa da sabahı aynı...
İnanmasa da...

zıma bir nota çalındı diye...
Haslığımı yitirir miyim sanıyorsun?

Alt da bir...
Üst de...
Düşse de bu yol aynı...
Düşmese de...

Gözlerim bir şeyi farketmedi diye...
Ağlamayı unutur muyum sanıyorsun?

En çok yitenleri hatırladım ben
Dimdik durup 'final' diyenleri mesela
En çok sakin olanları telkin ettim
Kanatları olmayan bir sineği mesela

Hiç yorum yok: