Pazar, Mart 27, 2011

benden bir parça koparttım, bana ilk gülen çocuğa verdim...

benden bir parça koparttım, bana ilk gülen çocuğa verdim, çocuğun kulaklarını çektim, çocuk ağladı, ben güldüm, çocuk parçama baktı, çocuk sustu, çocuk parmağıyla bana bir yol işaret etti, aradığım bir yol, bilinmeyen, en nihayetinde, her şey bittiğinde yeniden başlayacağım, yola düştüm, adımlar attım, bir kaplumbağa kabuğu buldum, içi boştu, gözümün tekini kıstım, diğeri açıldı, gözetledim yolu aralıktan, uzun bir yoldu, daha da uzun göründü, gitmeye kararım vardı, cesaretim yoktu, bir parça daha koparttım, bana ilk havlayan köpeğe verdim, köpeğin kulaklarını sevdim, köpek inledi, ben uludum, köpek beni kokladı, köpek havladı, köpek yanıma yanaştı, aradığım bir sıcaklık, eksik olan, öyle ya da böyle, her şey bittiğinde yeniden başlayacağız, yola düştük, adımlar attık, bir kırık ayna bulduk, kenarları törpülenmemişti, parmağımı gezdirdim, parmağım kesildi, gözetledik kesiğin kanayışını, yavaş bir akıştı, daha da yavaşladı, kanamayı canım istiyordu, kanatacak sebep yoktu, bir parça daha koparttım, bana ilk inanan insana verdim, insanın yüzüne tükürdüm, insan güldü, ben ağladım, insan parçama baktı, insan kustu, insan kasıklarının üzerinde bir deliği işaret etti, bilmediğim bir yer, sahip olmadığım, bağlanmadığım, her şey bittiğinde yeniden başlayacak, köpeği ısırdı, kaşlarımı çattım, bir ıslık çaldım, köpek havladı, insan bağırdı, bir ıslık daha çaldım, köpek havladı, insan bağırdı, hepimiz birer parça kopardık kendimizden, yedik, ben havladım, köpek ağladı, insan ıslık çaldı, ben ağladım.

where does it end?

Posted via email from morg

Hiç yorum yok: