Çarşamba, Temmuz 25, 2007

Davet

"Cesur olmalıyız...
Hayat cesurları seviyor"

Üzüldün sen de ezelden beri benimle
Ezildi yürek, taştı ya, unufak oldu hani
Sırtında nemrut yükler dolmuş yine
Yüzünde bıkmış bir ifade
Dünya nasıl olmalı?
Kaç kat olmalı sevgiler, hüzünler?
Dünya bu... Kendi burnunun dikine dönüyor
Bana ne söylemek düşer?

"Bir tutam geçmiş için
Neler vermezdim ki"

Uzaklarda bir diyara gidelim gel
Henüz gökyüzünden güneş görünüyorken
Altımızdakileri umursamadan
İnandırıldıklarımıza saysınlar

"Kahretsin...
Yine kalbimiz atıyor..."

Hiç ummadığın bir anda kanattılar seni de
Sırtından, göğsünden, gözünden
İşte o an farkettim ben de
Kahramanların aciz, güzellerin acuze olduklarını
Dünya nasıl olmalı?
Kaç kişi içmeli bir gözün yaşını?
Dünya bu... Umursamadan dönüyor
Bana ne söylemek düşer?

"Usum tamamen bulanana dek..."

Yazların geçmesini sabırla bekleyelim gel
Henüz rüzgar yanaklarını taciz etmemişken
Karşımızdakileri umursamadan
Dolandırıldıklarımıza saysınlar

"Ah gece yine ıssız
Yine kapkara
Ne güzel..."

2 yorum:

Celebrian dedi ki...

Çok güzel ve duygulu olmuş, pek senin tarzın değil gibi ama yine de çok beğendim :)

NMA dedi ki...

Haklısın. Bu defa biraz farklı oldu. Özünde yine metaforlar ve ironiler yatsa da bu defa harbiden farklı oldu.