Pazar, Temmuz 29, 2007

ÇIKAR

Giren ÇIKAR
Derini ÇIKAR
Yediğini ÇIKAR
Menfaat bağlamında ÇIKAR

Alüvyonlu topraklara değsin diye bedenim
Dolunay altında uyur gibi yapıyorum
Dişlerimi bir bir söküp kovuklarından
Yastığımın altında saklıyorum
Belki bir gün gelir
Belki bir gün ÇIKAR

Bıkan ÇIKAR
Gözünü ÇIKAR
Yuttuğunu ÇIKAR
Kullanma bağlamında ÇIKAR

Aperatif ögelere karışsın diye bedenim
Vantilatör önünde serinler gibi yapıyorum
Dermelerimi ve çatmalarımı bulundukları yerden
Acımadan koparıyorum
Belki bir gün gelir
Belki bir gün ÇIKAR

"Sessizliğim bedenimin verdiği bir tepki değil
Ruhumun gürültülü bir çığlığı olsa gerek..."

2 yorum:

Celebrian dedi ki...

Son cümlene bayıldım :)

NMA dedi ki...

Teveccühünüz teveccühünüz... :)

Kelime oyunları, ruh oyunlar, gölge oyunları güzel.

Aslında tüm "OYUN"lar güzel... Yeter ki "OYUNCU"ları güdebilecek bir "KURAL"lar listesi olsun ;)