Salı, Mayıs 27, 2008

105

Dedim aklım darmadağın
Bir sus
Bir es ver
Bir yol al
Bir gez gel
Ama yoooooook
Nerdeeeeeee
Aklın fikrin yatak
Senin kalbin kaltak
Düşmüşsün
Kalkamazsın
Kalktığın kadarını
Sokarım ben
İnandın
Sözüme
İnandım
Sözüme

İnsanoğlu
Bir köpeğe karşı
Aciz kalmamalı*
Senin gibi bir köpeğe
Senin gibi bir ite

İt ite
İt kuyruğuna
İti an
Çomağı hazırla
Bir düşün
Bin ah işit
Bir al
Bin olsun
Ama yoooooook
Nerdeeeeeee
Aklın fikrin et
Senin adın nefret
Küsmüşsün
Barışamazsın
Barıştığın kadarını
Sıkarım ben
Bayıldın
Gözüme
Bayıldım
Gözüme

İnsanoğlu
Bir köpeğe karşı
Aciz kalmamalı*
Senin gibi bir köpeğe
Senin gibi bir ite

Hortum uzun
Tazyik yerinde
Çakır keyifsin
Dokunmayınca
Etliye sütlüye
Vitrin mankenlerinden
Tek farkın var
Onların
Tüm delikleri kapalı
Aklın fikrin yarım
Senin bozuk kanın
Sapmışsın
Sataşamazsın
Sataştığın kadarını
Kusarım ben
Kırıldın
Sözüme
Kırıldım
Sözüme

İnsanoğlu
Bir köpeğe karşı
Aciz kalmamalı*
Senin gibi bir köpeğe
Senin gibi bir ite

* "İnsanoğlu bir köpeğe karşı aciz kalmamalı" cümlesi Serdar Mumcu'ya aittir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok ağır; her kelimesi, her dizesi ayrı ayrı çok ağır...