Perşembe, Mayıs 22, 2008

Bir Bir İki Üç Beş Sekiz

Kırdığım kalpleri bir bir rendeledim
Şimdi
Hazmı kolay artık
Bir kutlama, bir davet
Var bugün benden
Bebek gibi büyüttüklerimi
Bir çırpıda
Nasıl da silebildim
Göstermek istiyorum
Ağzımda tükürüğe boğdum
Küfürleri birer birer şimdi
Yutması nasıl zevkli
Tükürdüğümü
Yalıyorum
Temas edilen yerleri
Temas ettiklerini
Kedi gibi
Yalnız ölen
Bir değil
Bin defa
Bir kez daha
Ölen
Ölmekten utanan
Ölürken çirkin
Yeniden doğabilir miyim?
Küllerimden
Toprağımdan
Suyum kirliydi
Kanım da
Ondandır
Ondandır bu bet
Bu haylaz ve arsız doğam
Ezilmeli mi yeni doğan
Şans vermediniz
Şansım olmadı
Ben de
Bende bitirdim
Bence
Güzel oldu
Çirkinler arasında
O kadar baskı
Bir o kadar basınç
Yılmadım
Yıldırım
Ve öncesinde
Ve sonrasında
Sessizlik
Sükut
Bir
Bir
İki
Üç
Beş
Sekiz
Gerisini biliyorsunuz
Artık
Elle tutulmayanı
Ardıma attım
Çöp
Pislik
Artık
Gibiyim
Bir kutlama, bir davet
Var bugün benden
Sahne benim
Oyuncu ben
Yönetmen de
Buyurmaz mısınız?



Hiç yorum yok: