Çarşamba, Mayıs 28, 2008

Günah Keçisi


Uzakta beklersin bazen
(Ya da ben bekledim)
Beyazlara bürünürken toprak
Gökyüzü ağlarken
Dikilirsin saatlerce hani
En sabırlısından
(İçin sabırsızdır ama)
"Sonuna kadar" dersin
İnanırsın
(Ya da ben inandım)
Sonra
Sırtından aşağı dökülür
Ter
Bir de bakmışsın
"Bir kez daha düşünmeye"
Alınmışsın
Oyun için
Tüm oyuncaklarını dökersin
(Ya da ben döktüm)
Hazırsındır
Her şeye
Uzun zaman olmuştur bazen
(Ya da benim için öyle)
Gözlerin önüne
Şeffaf tabaka çekmeyeli
O da olur sayelerinde
Yanlış anlamayı
İyi beceriyorum
Yanlış anlamayı
İyi beceriyorum
Yanlış anlamayı
İyi beceriyorum
Yanlış anlamayı
İyi beceriyorum
Yanlış anlamayı
İyi beceriyorum
Yanlış anlamayı
İyi beceriyorum
Yanlış anlamayı
İyi beceriyorum
Kafama bir çivi de
SEN
Çakmak istemez misin?
Günah keçisinin dik alasıyım
BEN

4 yorum:

denizatı dedi ki...

Uzakta beklemek
Hayatın dışında
Olayların dışında
Dünyanın dışında
Eylencenin dışında
Zevkin dışında
Benliğinin dışında
Hücrelerinin dışında
Hücrelerimin dışında
Acının dışında
Huzurun dışında
Huzursuzluğun dışında
Vahşetin dışında
Beklememelisin
İçini dinle
Sabırsızlığıyla coş
Bitsin bekleme
Dahil ol artık
İnandığın doğru
Ya da yanlış
İnanabiliyor olmak
İnandığının yanılgısıyla seni uzakta bekleten
Yüzleş
Doğru ya da yanlış
İnanabiliyor olmak
Sabır taşı gibi dikiyorsa seni
Her an çatlayıp un ufak olacak
Uzakta bekleme
Dahil ol
Dahil ol ve dök oyuncaklarını
Dahil olmadan değil
Çamur olurlar
İncinirler
Bir daha dökülmek istemezler
Yapışırlar yakana
Saklanırlar ceplerinin en kuytu köşelerine
Ve sen
Yine uzakta beklersin
Bekleme artık
Sadece dahil ol
Yılma dökmekten oyuncaklarını
Yıldırma da oyuncaklarını
Sadece dahil ol

Uygar (Alayı) dedi ki...

Oyuncaklar dökülür, toplanır
Sen yeter ki
Oyuncaklarını alıp gitme
Karşında oynamak isteyen
Her zaman sonuna kadar oynamış
Oyun arkadaşını
İterek
Oyun alanının dışına itme
Çünkü belki o hala oynamak istiyor

NMA dedi ki...

Dalga gibi
Hoyrat
Yersiz
Umulmadık
Saçma sapan belki
Anlamsız belli ki
Tut ki
Burnum kanadı sandım
Korktum
Tut ki
Kalbim durdu bir an
Bıraktım kalktım
Kurşun askerleri
Balonları
Misketleri
Silahları
Üstümde ağırlık
Kaçtım
Oyun arkadaşım
Daha fazlası belki de
Bekler mi beni hala
Dalga oluşumu bile bile...

Uygar (Alayı) dedi ki...

Oyun arkadaşları bekler bekler
Yeterki fırtına zamanında dinsin
Güneş çabucak açsın
Oyun oynamaktan uzun süre mahrum kalmasınlar