Çarşamba, Mayıs 07, 2008

Tam Ortadan Yarılmalı Dünya!

Tam ortadan yarılmalı Dünya!
Acı içinde hem de
Sesini duymalı bu kulaklar
Anlamazdan gelir gibi hatta
Bir yarısı bir elimde
Diğer yarısı yerde
Elimdeki yarıyı
Çarptığımda süratle
Daha da ağlayacak Dünya!
Dünya ey Dünya!
Düşüyordun dün ya!
Hala mutlu musun?
Hala umutlu musun?
Biliyorum her an
Benden nefret ediyorsun
Çekinsem olumlu gibi
Baskın olsam olumsuz
Kin içinde dönüyorsun

Sıkılmadın mı?
Seni yeterince sıkmadım mı?
Sıkamadım mı?
Tam ortadan yarılmalı Dünya!
Revan içinde hem de
Sesini duymalı bu kulaklar
Kahkaha içinde kahkaha
Hikayesi bir kitapta
Kitap ise yangında
İstesem söndürürüm
Söndürürsem söndürürüm
Daha da yanacak Dünya!
Dünya ey Dünya!
Ağlıyordun dün ya!
Hala sonlu musun?
Hala fason musun?
Biliyorum her an
Beni yutmaya çalışıyorsun
Üzülsem neşeli gibi
Şen olsam üzgün
Ter içinde dönüyorsun

Darılmadın mı?
Sana yeterince darılmadım mı?
Darılmadın mı?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"ateş DÜŞünce söndüm, hep sırılsıklam
şimdi dursun, ister dönsün DÜNya..."