Çarşamba, Ağustos 12, 2009

Seni Ancak Suya Bakarken Sevebiliyorum

Seni ancak suya bakarken
Sevebiliyorum

Elini bıçağa sürmeden
Ocağın altını kapattın mı?
Şubatın karını küredin mi?
İz bırakacaksın çünkü...
İstemeden de olsa.
Her şey bittikten sonra
İlaçlarını alacak mısın?
Genç değilsin ya artık...
(Geç değil henüz ancak!)

Ölmüşsün de dirilmişsin!

Neyse ki ben biliyorum:
Korkunun başlangıcı için
Basit bir sevinç yeterlidir.

Ölmüşsün de dirilmişsin!

Derini bir kez daha giymeden
Karanın üzerine çıkabildin mi?
Beyazın çoğuna kanayabildin mi?
İz bırakacaksın çünkü...
İstemeden de olsa.
Her şey bittikten sonra
İnanacak mısın?
Çocuk değilsin ya artık...
(Erken değil mi henüz ancak?)

2 yorum:

KuzeyGüney dedi ki...

Çok güzel...

NMA dedi ki...

Begendigine sevindim Berfu :)

Not: Objemi bizzat senden alamadim ama duydum ki emin ellerde imis, en kisa surede alacagim :)