Pazar, Kasım 15, 2009

Adsız

  
Download now or listen on posterous
15 Untitled.mp3 (3258 KB)

Not: Marilyn Manson'un "Untitled" isimli şarkısının sözlerini Türkçe'ye çevirdim. 1998'e doğru bir yolculuk yaptım. Meğer haklıymışım.

Adsız

En sonunda
"Onlar"laştım
ve onlara öncülük ettim

Ne de olsa
hiçbirimiz gerçekten "İnsanlar" olarak değerlendirilemedik

Hor kullanılmıştık, otomatiktik ve Tanrı'daki "a" kadar boştuk

Duygularımı yeniden iliştirdim
Hücresel ve narkotik

Hollywood'un zirvesinden Dünya uzay gibi görünüyordu
Milyonlarca kapsül ve mekanik hayvanlar
Ölü yıldızlarla dolu bir şehir
ve "Koma Beyazı" dediğim bir kız

Bu benim sonum

Untitled

At the end
I became "them"
and I led them

After all,
none of us really qualified as "Humans"

We were hardworn, automatic and as hollow as the "o" in God

I reattached my emotions
Cellular and narcotic

From the top of Hollywood it looked like space
Millions of capsules and mechanical animals
A city full of dead stars
and a girl I called "Coma White"

This is my Omega

Posted via email from Amma yedin be!

Hiç yorum yok: