Pazar, Kasım 22, 2009

Helmintik

Nocturne In C - Sharp Minor (1830) by Janusz Olejniczak  
Download now or listen on posterous
01 Nocturne In C-sharp Minor (1830).mp3 (5917 KB)

Önce gözlerimi kapattım
Sonra kulaklarımı 4 açtım
Sindirmesi kolay oldu
Çırpınmasaydı bir de

Kesmeden bilemezsin
Hayal kurarken canın acımaz çünkü

Kendi kendime çelme taktım
Düşüp yerlerde ağladım
Sonra baktım etrafım çocuk doldu
Hepsi gülüştüler

Doğru mu tüm bunlar?
Kravatınla kendini astığın doğru mu?

Kitabın cildi bozuldu
Dağıldı sayfalar, dağıttım iyice
Asimetrik duruşumun bir nedeni varmış
Öpücük / tokat isteyen yanağım

Yaşanılan her anın
Kokusu ya da isi kalıyor derinde çünkü

Planım bozuldu zaten
Önce yağmur yağacak sanmıştım
Sonra Güneş ile kuruyacaktım
Yağmuru dindiremedim ben

Serildin mi yere yoksa?
Kurutmuştum ben seni oysa...

Kalbimin sürekli atması ilginç
Bu şehirde elektrik bile gidip geliyor
Ne kadar silersen sil, saklarsan sakla
Öte yanın daha fazlasını istiyor


Herkes üzerinden kör kör uçarken
El sallaman bir şeyi değiştirmez

Posted via email from Amma yedin be!

Hiç yorum yok: