Pazartesi, Mart 20, 2006

Bu Kurtarıcı Gerçek Olabilir mi?


O onun sonu ve o onun başlangıcı
O onun tamamı ve o onun bir kısmı
O onun zirvesi ve o onun kalbi
O onun uzunu ve o onun kısası
O ondaki en iyi ve o ondaki sınama
O ondaki şüphe, şüphe ve o ondaki güven
O onun görüşü ve o onun sesi
O ondaki ödül ve o ondaki hile

Sen tabiat ananın oğlusun
...ilişki kurabileceğim birisisin

Çünkü yaptığın bir hata
...ve ben uzun zamandır bekliyorum

İstediğim şeyden beni koru
Beni koru, beni koru
İstediğim şeyden beni koru
Beni koru, beni koru

Eğer hala buralardaysan
...yakınlardaki bir kasaba ya da şehirdeysen
Uğramayı ihmal etme
Keder içinde debeleniyor olacağım

Sensiz ben bir hiçim
Sensiz ben bir hiçim
Sensiz ben bir hiçim

Yapmak için çok saçma birşey,
...Ha bire tornistan halindeyiz

Yalnızdım, serbest düşüşteydim
Unutmamak için elimden geleni yapıyordum
Bize ne oldu?
Bana ne oldu?
Akıp gitmesine izin verdiğimde ne oldu?

Sevgililer gününde vakit öldürüyorum,
...Günün sona ermesini bekliyorum

Bu hayatının geri kalanının ilk günü
Bu hayatının geri kalanının ilk günü
Bu hayatının geri kalanının ilk günü
Bu hayatının geri kalanının ilk günü

Bu dünyadan göçmeden önce son bir şey daha...
Seni süründürecek olan tek kişi ben olacağım.
Uğrayıp mutsuz bir doğum günü dilemeye geldim.

Acı sonda buluşmak üzre
Acı sonda buluşmak üzre

Nasıl hissettiğimi anlatayım...
Sen benim yeni Aşil topuğumsun
Bu kurtarıcı gerçek olabilir mi?
Yoksa sen sadece benim yedinci mühürüm müsün?

Kızgınlık geçtikçe bu ev artık yuva değil

Senin için aşkın temelini sarsabilirim
Senin için aşkın temelini sarsabilirim
Senin için aşkın temelini sarsabilirim
Senin için aşkın temelini sarsabilirim

Placebo'nun çeşitli şarkılarından çeşitli sözleri kendimce çevirip derledim
Kendimce
[Yine benim dilimden dökülür gibiler]

Hiç yorum yok: