Cumartesi, Mart 18, 2006

Hava Soğuk ...Ben Çıplak


Yankılarımı bir arada sunsam bile
Hala bunak benliğim sağır tavrına sadık yol alacak gibi
Kalbimi dış dünyaya çıkartsam bile
Hala bu ev beni dışarıdan güvende tutamayacak gibi
...kendimden güvenli tutamayacak

Artık yoruldum iz sürmekten
Olmamış iken oldurmaktan
ve gülmemiş iken güldürmekten

Dün gece güzel bir kış mevsimini düşledim yine
Gri gökyüzü ve beyaz toprak
Hava soğuk
...ben çıplak

Artık soğudum bu devinimden
Alamamış iken aldırmaktan
ve hiç kırılmamış iken kırmaktan

Yansımalarımı bir arada sunsam bile
Hala bunak benliğim kör tavrına sadık yol alacak gibi
Ruhumu dış dünyaya çıkartsam bile
Hala bu ev beni dışarıdan güvende tutamayacak gibi
...kendimden güvenli tutamayacak

Artık daraldım bu sıkkınlıktan
Duymamış iken uydurmaktan
ve solmamış iken soldurmaktan

Dün gece güzel bir kış mevsimini düşledim yine
[Uzun zamandır rüya gördüğümü hatırlayamazken]
Gri gökyüzü ve beyaz toprak
Hava soğuk
...ben çıplak

Hava soğuk
...ben çıplak

Hiç yorum yok: