Pazartesi, Mart 27, 2006

Silsile Bilmem Kaç


Ne kadar sevmiştim seni
Ölürdüm "öl" dediğin yerde...
Kim kırdı?
Her okşamak istediğinde seni?
Yalan söyleme bana
Gözlerin anlatıyor herşeyi
Yalan söyleme bana
Eğer böyle ölürsem
İki elim yakanızda
Hayaletim gezer
Düşer peşinize
Zaman kendine benzetmez herkesi
Hesapsız açar baharlar pembeyi
Açmadığın dalda sözün geçer mi?
Canımı dişime takıp
Sevdim deliler gibi
Sustum ölüler gibi
Elle tutulmaz, gözle görülmez
Batıyor her an şeffaf hançer sanki
Göstersem yok sanki
Aynı nakarat
Hep aynı...Aynı...
Yarısı bayat
Hep aynı...Aynı...
Yarısı hayat
Aynı nakarat
Anlat, anlat...
Aşil topuğum aşktı
Başka yüreklerde mutlu olmadım
Yaşayamadım
Oysa içimde ne ok var ne de atan
Ay odada şimdi
Ay yatakta
Ay içindeyken daha çıplak görünüyorsun
İçimizdeki dünya
İçimizdeki dünya
Bir ömür bu rüya
Gelmiyor alışmaya
Zannetme
Bir gün geri dönmek değil niyetim
Hasrete teslim oldum
Asla gelmeyeceğim
Bu hayat böyledir dostum
Yaşanan gün mazi olur
En değerli hatıralar
Bir gün gelir unutulur

Bir yerden girip diğer yerden çıkarken
Acısını hissettirebilen şarkı sözlerinden oluşturduğum bir silsile bu
Bu aralar bu türlü silsileleri tanış ettim
Biliyorum
Fakat bu aralar kabuğumdayım
Üretmektense
Yansıtıyorum
Kusura bakılmasından hazzetmem
Bilirsiniz...

Hiç yorum yok: