Salı, Mart 14, 2006

...ve olabilecek herşeyi


Hafif bir esinti hala sesi sürüklüyor
Belki de yok olacağım
İzler karda kaybolacak
Beni burada bulamazsın

Buz oluşmaya başlıyor
Başlamış olanı bitiriyor
Kafamın içine hapsoldum
...yaptığımla beraber

Biliyorum beni kurtarmaya çalıştın
Kimsenin müdahele etmesine izin vermedin
Yaşanan herşeyin izleri ile terkettin
...ve olabilecek herşeyin

Lütfen
Bunu al
ve çok uzaklara kaç
Benden çok uzaklara
Ben lekelendim
İkimiz hiçbir zaman
...birbirimiz için yaratılmamıştık

Tüm bu parçalar
ve söz vermeler
ve arkada bırakılanlar

Keşke görebilseydim

Hiçbirşeyimin içinde
...sen herşeyi ifade ediyordun
...bana herşeyi...
Mevcut olan herşeyi soldurarak gittin
...ve olabilecek herşeyi

Lütfen
Bunu al
ve çok uzaklara kaç
Görebildiğin en uzak yere
Ben lekelendim
ve mutluluk
ve akıl huzuru
bunlar hiçbir zaman bana nasip olmadı
İkimiz hiçbir zaman
...birbirimiz için yaratılmamıştık

Tüm bu parçalar
ve söz vermeler
ve arkada bırakılanlar

Keşke görebilseydim

Hiçbirşeyimin içinde
...sen herşeyi ifade ediyordun
...bana herşeyi...

Trent Reznor'un And All That Could Have Been adlı şarkı sözlerinin tarafımca yapılmış bir çevirisidir
Bu sözler var olduklarından beri içimdekileri dökebilmişlerdir

Hiç yorum yok: